Nieuws gefilterd op Partij

Meetup met Bram van Ojik

Op maandag 10 april a.s. organiseert GroenLinks om 19.00 uur een ‘meetup’ in de Mythe in Goes. Bram van Ojik, de man die GroenLinks weer op orde bracht en het fundament legde voor het succes van 15 maart, en nu (weer) Kamerlid, zal ons bijpraten over de manier waarop hij aan de opbouw van GroenLinks heeft gewerkt. En misschien kan hij al een tipje van de sluier oplichten over de Kabinetsformatie??

Zin in GroenLinks Zeeland?

Goede politici en bestuurders zijn onmisbaar om politieke ideeën en idealen in de praktijk te brengen. GroenLinks is daarom altijd op zoek naar getalenteerde en ambitieuze mensen. Dat is helemaal het geval nu de gemeenteraadsverkiezingen er aankomen (2018). Wil je misschien verder in de politiek? Overweeg je bijvoorbeeld om te solliciteren voor de kandidatenlijst in jouw gemeente? Of wil je je inzetten voor de partij, maar weet je nog niet precies waar en hoe? Dan is de workshop 'Zin in GroenLinks in Zeeland' iets voor jou!